So much left that I don't know

Sitter som bäst och försöker skriva ihop ett paper som ska in imorron bitti med Rise i öronen.

Var smått brutalt i fredags men oj vilket röj. Den akustiska lilla pausen med Hero of war, Swing life away och någon mer var välkommen. Har ganska ont i mina tår fortfarande.

Efteråt så lyckades vi lokalisera Herman och co. som skulle till KTHs studentpub visade det sig. Trodde inte vi skulle komma in vilket vi gjorde ändå. Blev ungefär lika varm där som under konserten så fräsch-heten låg väl i botten på skalan under lördagen. Sällan varit så underbart att få duscha... Traskade runt lite i staden, trötta som vet inte vad och satte oss på tåget hem och mer eller mindre sov.

Var ändå sjuukt trött när jag kom hem så det gick inte fort här inte... Lyckades ändå med en rätt så najs sminkning. Drog till Sara, där det var lika mycket slapp som här. Tog en jäkla tid innan jag fick i mig en cider samtidigt som vi kollade på körslaget, vilket bör säga det mesta om vår nivå igår. Vaknade väl till lite efter tio men det var ändå en väldigt lugn och fin kväll på Kärven. Cider kickade arslen och jag stod i kö till sjappet i en halv evighet och övervägde strunta i det, men sedan blev det till sist min tur.

Känner mig fortfarande rätt splittrad men som det verkar nu kommer jag tillbaka till Herrljunga i vår. Är verkligen inte motiverad till att ta studielån för kurser som jag inte känner så starkt för att läsa. Å andra sidan trivs jag jävligt bra i Växjö och lär sakna folket. Men jag intalar mig att jag alltid kan komma tillbaka. Känner för att jobba lite och sedan kanske dra till USA som au pair innan jag börjar plugga igen. För jag vet inte vad jag vill göra och det är, som sagt, inte motiverande att ta studielån till något jag inte är säker på. See my confusion Kan ingen bara tala om för mig hur jag ska göra och att allt kommer bli så jävla bra ?!

Det är en del av det som jag är splittrad över. Finns dock en del till som jag inte känner för att dra här. För jag vet helt enkelt ingenting på den fronten.


Är galet sugen på att spela nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0