Segt

Har kollat igenom en del One Tree Hill avsnitt och käkat. Det är väl vad jag gjort sedan 11 ungefär. Haft några stunder mellan avsnitten där jag bråkat med undertexter och sådan skit bara.

Känner mig rätt slapp och slö nu vill jag lova. Funderar på om jag ska försöka ta tag i mig själv och gå på box sedan men hua vad jobbigt det känns just nu.

Men jag tog mig upp ur gårdagens svacka som kom utan förvarning. Var lite creepy, för helt plötsligt under ensemblen så ville jag i stort sett bara gå hem och lägga mig och gråta.  Allt blev bara otroligt jobbigt men så är det väl med dagar då man vaknar när man bör vara i skolan i stort sett. Sedan all cirkus om hurvida jag ska flytta tillbaka till Herrljunga eller inte kommer ta knäcken på mig till slut. Jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska göra med något men det löser väl sig tids nog.

Men om jag skulle ta och träna och sedan fortsätta med Oth. Känns som en ganska bra plan.


Born to quit - The Used
The further you go, the less you know, you're born to quit
You've blown it, you've blown it
You need to let go of letting go
You're full of shit, you're born to quit
You've blown it, I'm born to quit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0