Utekväll i sista stund

Så. Gårdagskvällen var ju, konstig och rolig.
Jag hade ju fattat som att det var flera som skulle med ut men när jag kom till "Emma" var det han, David och Aksel där. Rätt otippat. Så där satt jag med i stortsett noll att dricka och de höll på med sin konstiga musik. Stor del av förfesten var Hästpojken, Håkan Hellström Kristian Antilla och så vidare. Eller det var den musiken, sedan började Aksel komma med önskemål.

Drog i alla fall iväg till Stallarna sedan. Mission of the day var tydligen att hitta ett ragg till David iform av en isländska med hårig rygg... Och nej det var ingen särskild han sökte utan, bara en isländska helt enkelt. Jag drog i alla fall till baren det första jag gjorde för att bättra på vätskenivåerna och sedan så blev det riktigt kul faktiskt. Jag traskade iväg med jämna mellanrum och var gång jag hittade pojkarna igen var det nya de pratade med. Koreaner, japaner, bosnier och gud vet vad. De försökte lära sig språken och briljerade en del medan jag mest stod o garva. Hamnade förövrigt i en... skum situation där ett tag men aja. Var väl hemma runt 3 kanske efter en kaaaall cykeltur. Aksel lyckades med kvällens grej när vägen delade sig och han körde i mitten á la Den som fruktar vargen. Blir full i skratt varenda gång jag tänker på det :P

Var förvånansvärt pigg när jag vaknade imorse. Mådde vidrigt ett tag i natt när de försökte med "efter stängning ragg". Dels pga all cigarettrök som var där. Och sedan Davids, idéer kanske man kan kalla det, ang. icke önskvärd person.

Var på stan en sväng förut. Köpte ett par stövlar, en tröja ( sådan som jag redan beställt från H&M, kunde inte låta bli efter att jag provat, är helt kär i den) plånbok och tights, så jag slipper frysa häcken av mig. Letade böcker också men där de hade 4 för 3 fanns ju inte de jag ville ha. Så lutar åt att beställa hem istället. Ikväll blir det bara soff-slapp. Kolla på 2 Fast 2 Furious och greja med låten jag har påbörjat.

Var ute och fotade lite med Malin igår innan kastrull-bankandet men venne om det blir nåt. Tror min kamera har fått uppleva lite för mycket. Var en dålig kväll då jag söp bort fodralet till den...



Höll på att skratta ihjäl mig. Det här är vad ni har att vänta er från mig sedan !

"Sober" - Pink

When it's good, then it's good
It's so good 'till it goes bad
'Till you're trying to find the you that you once had
I have heard myself cry, never again!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0