I walk alone and think of home, -memories of long ago

Har precis varit ute i regnet och blåsten ett par timmar. Fick ett lindrigare anfall av panikångest och var tvungen att göra mig av med det. Men nu så. Nu är allt lugnt igen

Hade en hyfsat kul kväll igår. Men av någon anledning så är alltid förfesten och efterfesten roligare än själva festen. Sådana klockrena kommentarer från Aksel igår.

"Jag tror jag var den felande kvinten" - om när vi sjöng i kören i måndags
"Jag hade inte ditt nummer så jag ringde din mamma och frågade" - Vi skulle ringa Martin i vår klass och fråga om han skulle med ut. Men vi hade som sagt inte hans nummer så efter mycket om och men lyckades Aksel och Malin leta rätt på hans hemnummer och Aksel pratade med hans mamma och fick nummret. Skrattade så jag tappade andan där ett tag

Väl på stallarna var det hyfsat kul. En hel del drygt folk men även lite skojiga. Jag försvann från Malin och Markus som alltid, gav ut fel nummer till en utbytesstudent som ville hitta på något idag och hm... gick i sockarna halva vägen hem. Frös som en buse när jag gick hem förövrigt.

Satt o tjöta med Tööb och Mattias på msn i dryga timman. Det var min efterfest det och seriöst jävla kul hade jag ska ni veta! Ibland blir jag nästan förvånad över mig själv över vad jag kan kläcka ur mig. Men skoj var det som sagt !

Har inte käkat än idag så det börjar väl bli dags. Men måste duscha först o handla lite tror jag. Och framför allt: Komma på vad jag ska äta.

Tror förövrigt jag lyckades boka en tvättid igår medan jag var i dimman. Bra idé att ta reda på när den är kanske.. Är rätt säker på att den är imorron.

Fastnade brutalt för Three Days Grace förut när jag var ute och gick. Bra musik när man behöver avreagera sig.

Three Days Grace är dagens musik. Kan inte bestämma mig för någon låt så, make your choice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0