Någon som blir förvånad?

Hade tänkt mig en lugn kväll när folket frågade förut idag om jag skulle med ut ikväll.
Men nu när kvällen kommit så nae... Jag hänger nog med iaf. Så det blir först hem till "Emma" och sedan till Stallarna. Hoppas bara det blir roligare ikväll än förra fredagen. För förra fredagen var inte speciellt chulo. Eller min Malin och Aksels förfest var skoj men sedan så gick det utför.

Bör väl kanske börja göra mig i ordning men måste göra klart min mat som jag börjat med. Kan ju vara en idé att äta också.

Imorgon är det skivmässa på torget som jag tänkt spana in. Funderar även på att göra stan också. Såg ett par stövlar idag som jag är rätt sugen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0