Nej men hej förvirring...

Jag får officiellt panik.

Har inte en jävla aning om hur jag ska göra. Har en del ideér och väger för- och nackdelar mot varandra men jag kommer ingenstans! Folk här hemma är ju inte mycket till hjälp precis...

Har i vilket fall varit hemma i ett par dagar och en sak är säker: Jag kommer aldrig flytta hem igen. Tre dagar är tillräckligt vill jag lova. Var och klippte mig hos Linda idag så jag har numera lugg ! Trodde jag skulle ångra mig när hon klippt men av någon anledning går jag aldrig därifrån missnöjd !

Imorgon bär det av till storstaden. Lär väl dra runt på stan en del och sedan kolla på Rise. Vi har inte bestämt om vi ska dra ut efteråt eller inte men det ger väl sig.

Kommer hem vid fem på lördag eftermiddag och sedan är det väl tänkt att vi ska dra till kärven. Utklädda eller icke märker vi.

I övrigt är jag på väldigt bra humör och har varit det hela dagen =) Är nog luggen som gör det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0