Avslutar skitveckan med flaggan i topp

Ojojoj, som vi ägde dansborden...

Efter allt strul med förfester, hänvisar till en kortversion på annas blogg, så blev det en riktigt lyckad kväll.

Träffade på allt möjligt folk. Kul att alla känner till mig bara för de känner Mich eller pappa. Rockigt värre... Men det löste ju skjutsen hem iaf =) Annars drog väl åtminstone jag mest runt, runt, runt o ännu mer runt. Stannade till lite här o var. Hamnade på borden några gånger och så där..

Riktigt kul totalt sett =P Mådde kanske inte så jättebra när jag vaknade första gången i morses. Men tänk vad lite mer sömn kan göra =P Lär väl få "dagens ris" i tidningen i veckan. Tur att jag inte läser några tidningar här :P

Fredagen tillbringades på Ginza, (Bullet for my valentine, R5, The Used, Union Square, Hinder och Daughtry) repade och käkade sedan pizza med Anna, Sara, Sanna o Alex. Skojigt värre och säkert en massa struntprat^^ Kollade på Haja Läget med Sanna efteråt och sedan slocknade jag på noll tid.

Repade innan jag hoppade på tåget. Tycker vi borde repa bakis fler gånger för har nog inte lyckats så bra tidigare som vi gjorde idag. Fick plockat med mig plankan också så nu ska jag bara lämna in den på rehab här någonstans. Har fått några tips så det ska väl lösa sig det med.

Börjar överväga att sova snart. Är rätt sliten så att säga. Somnade nästan på bussen.

Så. Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0