It's up to me, to start to breath

På lite bättre humör idag efter att ha varit o skaffat mig ny träningsvärk och misshandlat ett par mitzar.

Ligger och väntar på att Grey's Anatomy ska börja. Är idag ytterst duktig. Folk ska ut och festa men icke jag. Borde väl kanske erkänna att jag var ytterst nära att hänga på förut men så fick jag syn på vädret utomhus. Regn och blåst. Blev med en gång väldigt opepp.

Har bestämt mig för fredag. Då kan jag vara hur seg jag vill på lördag och behöver inte masa mig upp vid åtta för att gå till skolan.

Funderar på att ta mig till elgiganten och skaffa mig en micro på fredag, när vi ändå är lediga. Och en dammsugare kanske....

Igår var vi några ur klassen som var på, ja föreställning är väl bästa ordet. Det var det sjukaste jag har sett. Höll på att börja skratta o så många gånger. För att inte tala om gångerna jag höll på att somna. Är helt mållös fortfarande. All form av tänkbart och otänkbart oljud. För att nämna något, kontraabasflöjt. Anledningen till att vi valde denna var för att en tjej som dansar skulle vara med men guess what. Hon var sist. Så vi pinade oss igenom 3 timmar av det där och hon som dansade var ändå helt okej. Förstår inte hur man kan böja kroppen så där....

Men som sagt. Det var hemskt. Naglar mot svartatavlan hemskt. (Förmodligen låter det bättre än mycket av det igår) Det tog aldrig slut heller!!!

Men nu behöver jag bara göra någon form av recension på det så har jag mitt på det torra när det gäller en av våra uppgifter.

Får se om det blir nåt kul imorgon. Kanske kanske något skoj på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0