End of an era

Snart redo för take-off mot Växjö igen. Ska möta Sara på stationen och få present (!!) och förhoppningsvis, höra lite om nattens bravader.

Annars har det varit en chillhelg. Sanna kommer förmodligen, som redan nämnt, ner och hälsar på mig i Växjö i några dagar. För nu dröjer det åtminstone två veckor innan jag återvänder hit igen. Två veckor till nästa repning och fömodligen, en rejäl urladdning på Mörlanda. Har gått tre år sedan jag var där och festade och det skulle inte skada om det dröjde ett par år till men vad gör man inte. Urladdning är det sagt. Dekadens och gud vet vad. Vi lär få se vad som händer.

Helgen efter det gott folk. Närmare bestämt den 26:e September. The Wasted @ Kärven. Förmodligen den sista spelningen på ett ganska bra tag. (Det fungerar helt enkelt inte i längden med Alex i Karlstad och mig i Växjö.) Känns förbannat tråkigt eftersom just bandet har varit en stor del av mitt liv de senaste tre åren.

Och vilka tre år sedan... Skratt, bråk, tårar, flygande trumpinnar, you name it. Kul har vi haft ialla fall.



"Don't let me get me" - Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0