"oinbjudna, ovälkomna och dretpackade"

Ang. rubriken:
Bara jag och Sanna som funderade på planer för kvällen. Som ni alla kan se, inget bra. Var mest bara en rolig idé faktiskt så. Kunde varit kul. Men efter förra helgen gör vi nog rätt i att hålla oss borta.. Om vi inte vill bli jagade med stekpannor och sådana mindre trevliga ting. Men inte desto mindre skrattar jag sönder mig när jag får höra allt dumt från föregående helg. Den helgen gott folk, kommer bli legendarisk.

Är hemma i Fölene en sväng. Axel tog sig hem från Karlstad efter vissa om och men så nu har vi förberett oss lite inför den 26. Hade gått bättre med förberedandet om min gitarr hade varit med på noterna tonerna. Vilket den inte var så jag kommer förmodligen få skruva lite i den. (Givetvis inte jag personifierad, då blir det inte mycket fungerande kvar i den plankan). Plockade upp Sannas istället och den var så glad över att få vara med igen att den gjorde allt rätt !

Imorgon blir det till att få med div. grejor på tåg och buss. (glömde ju ungefär hälften här hemma i söndags) Sedan hem till min skokartong. Hade det inte varit för att jag inte äger några gardiner (fri insikt, ljust förbannat tidigt osv) hade det varit najs. Sannanas pratade om att komma ner och inspektera också så. Ser fram emot kommande vecka.

"Han stirrar ju på dig hela tiden, hon har ingen CHAAAAANS!" -asg- Svårt, men i allra högsta grad möjligt, att glömma.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Legendary! Det vi kommer ihåg kommer gå till historien ;P

2009-09-05 @ 19:00:34
URL: http://scandalized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0