Skitvecka ?! - oja.

Verkar som att mina söndags-kvälls befaringar ang. måndag och så vidare inte var helt bortkastade.
Till att börja med kunde jag inte somna i söndags, så när jag vaknar på måndag är det första jag gör att ställa klockan på snooze. Gick ju inte så bra. Sekunden efter att jag lagt ifrån mig telefonen ringer en ledsen Rachel.

Följande dagar har väl varit okej fram till nu om man bortser allmän trötthet/grinighet.
Sedan blev det torsdag.
Börjar undra när det egentligen började gå dåligt.

 Skitvecka. Och den är inte ens slut än.
Hör av er när något BRA har hänt

Denied-Sonic Syndicate
"A situation like this, should never exist"


Jävligaste är ju att det inte är direkt mina egna grejer/problem/skit/whatever. Men det känns så.
Nä skitvecka. Skitdag. All over.

I try to be all that you need
Try to not ever let you down
still I can see it in your eyes
Not good enough

But what can I say? What can I do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0