Träningsvärk Ironman

Kan hända att det varit en av de roligaste dagarna idag. Såg verkligen inte fram emot den här dagen tidigare men nu när vi har tagit oss igenom redovisningarna så. Skoj !! Dans, sång, improvisation och instrument.

Improvisationen gick nog hem bäst. Herregud vad vi skrattade....

Var f.ö på box igår. Här var det lika mycket rygg,mage och  ben som slag vilket känns för holy sweet mother of Jesus vilken träningsvärk jag har ! Hoppas den går över till på lördag annars får någon lyfta upp mig på scenen. Bara att sätta sig på golvet eller resa sig idag var en plåga. Och våran antenndans med kramar var en pina eftersom jag har lika ont i axlar/skuldror/armar som i röven och benen. Men roligt var det

På tal om lördag så känns det som att det är dags att börja peppa. Eller börja och börja. Är redan rätt så nervös när jag kommer på mig själv med att tänka på det. Men idag bär det av hemåt, igen, för lite tok-rep och sedan giget på lördag. Måste komma på någon bra outfit, vilket jag inte har gjort än. Men har en dag på mig imorgon då jag inte ska göra nåt vad jag vet så...

Men nu ska jag diska och slänga ihop grejorna jag ska ha med hem.
Tjipp

"Over you" - Daughtry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0