It's really nothing new, it's just a thing we like to do

Har påbörjat matlagningen för dagen. Vi ligger lite efter i schemat om man jämför med onsdag men men. Kycklingen var ju tvungen att tina.

Vi har även påbörjat looken för i kväll. Båda två ser ut som troll men det reder väl sig så småningom.


"Gjorde" stan här igår. Shoppade nya piercing kulor, plast som var större än de jag har haft nu och en med sten i som skrapar i gomen, och sminkborstar. Ett par solbrillor med. Men det var pretty much it. Hade någon form av filmkväll, med chips, godis, One tree Hill och Död Snö, som förövrigt mycket väl kan vara den sjukaste och i vissa fall vidrigaste filmen jag sett på ett tag. Tarmar hit och dit blandat med andra organ och kroppsdelar som också flög lite hur som haver....


Ikväll blir det utgång på Stallarna. Har ordnat gästleg åt Sanna så hon kommer in. Var även i skolan idag en snabbis och ordnade så jag också kommer in, eftersom jag fortfarande inte har fått mitt kårkort... Blir förfest hos Markus, precis som i onsdags även om vi inte hängde med ut då. Men idag minsann... Watch out.


"Ready to die" - Andrew W K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0