You had time to waste, and I'm not sorry...

Leka, spela, spela och leka lite till. Ungefär så mina dagar ser ut nu mera....

Varit en heldag idag i skolan minsann. Fick reda på våra ensembel grupper och efter det spenderades eftermiddagen med att spela "We're not gonna take it" och lite fler låtar. Var rätt segt till en början med lite roligare efter en stund.

Igår, efter att ha spelat gitarr och piano (givetvis lekt också!) så drog jag då iväg för att skaffa lite gardiner... Vad jag inte tänkte på när jag åkte dit var att jag skulle få med allt hem. Så jag cyklade ju givetvis ! Det kluriga kom ju sedan när jag skulle få med mig gardiner, en kortare gardinstång och en som var 160cm lång på cykeln hem. (Upplysningsvis kan jag meddela att Jysk ligger på andra sidan stan sett från mig) Så ja-a... Folk stirrade. Och skrattade. När jag cyklade förbi polisen så kunde inte jag heller låta bli att skratta. Kände mig som riddarna vi såg på riddar och tornespelen i Gräfsnäs när jag var liten. Fast jag hade cykel i stället för häst och gardinstång istället för lans.

Men jag hade förmodligen mer publik....

Kom i alla fall hem hel o hållen. Inte skadat någon annan heller för den delen. Drog iväg till musikproduktionen, lyssna lyssna lysnna ännu mer, och sedan hem. Fick upp mina gardiner och allt. (Har även fått bort glaset från golvet!)

Trött som jag vet inte vad idag. Lyckades komma på vid 23-tiden att jag hade papper att läsa igenom så. Sagt och gjort. Tog ett bra tag innan jag somnade sedan så.

I'm off the air. Ska bara fixa gästleg till Sannanas så vi kan visa folk vart skåpet ska stå på fredag.
Blä... Måste laga mat också...


"Time to Waste" - Alkaline Trio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0