"With a hi hi ho, with a hi hi hey"

Tänkte att jag skulle passa på att öva på pianogrejerna nu när jag ändå är här hemma och har tillgång till ett piano. Men känner mig smått ofokuserad idag så det blir mest: Spela en låt, greja med något annat, spela en låt till och återigen greja med något annat. Och så håller det på.

Har inte blivit nervös än inför ikväll. Eller det är något slags mellanting. Jag ser fram emot det men ändå vill jag verkligen bara stanna hemma ikväll. Antingen går det jättebra eller så blir det katastrof. Med tanke på mina nerver som brukar sätta in när vi går upp på scen så.... You'll hear the sound of my heart...
Å andra sidan känns det inte som det spelar någon roll. De bedömer ju humor och nåt dumt ska vi väl kunna komma på... Det är ju ändå jag, Sanna och Alex. Vi går på koffein i stort sett och trött-dumma är vi redan innan. Så nåt dumt måste vi väl kunna komma på.

För att ta torsdagens citat till exempel: "Jag ska nog börja spela utan strängar" Och jag höll på att sätta mig på golvet så mycket skrattade jag.


Ja och för er som inte vet så är jag numera svarthårig igen. Nu ger jag pianot en chans igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0