Torsdag

Spelat för kidsen idag. Riktigt skoj faktiskt, synd bara att en del ska sabba och överdriva så  mycket. Men men. Var bara hemma en kort stund efter det och drog till studion sedan för att fixa med vårt slutprojekt. Eftersom jag och David hörde fel när vi la trummor och bas lyckades vi kapa lite av versen i lördags plus att vi i lördags även insåg att vi behövde lägga om alla gitarrer. Så det har vi sysslat med idag....

När det ville börja fungera vill säga. Ägnade över en timma till att muttra, svära och slita mig i håret... Har ju fungerat alla andra gånger men nähä. Idag ville det inte vara med fast att jag hade kopplat allt rätt. Upptäckte sedan att det var fantommatningen som inte var intryckt. De knapparna som vi inte ens trodde fanns på det mixerbordet. Några andra killar som hade koll på allt hjälpte oss till slut och ja de var inte de lättaste att hitta...

Så till slut gick det och nu låter allt bra. Ska lägga sång och bas imorgon sedan funderar jag på att ta itu med det andra projektet på lördag. Samt ska jag lära mig förstå Abbey på söndag...

Men det är skoj, när jag inte är görtrött med en blodsocker nivå på -
Fest imorron, och på onsdag, är det min och Hannas 20 års fest. Kan bli galet, speciellt som att vi inte har någon skola på torsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0