And we find ourselves in the same old mess...

Så vad ska man dra för slutsatser av den här helgen ?
Jo. Inte dricka när man har alltför mycket snurrande i skallen, för satan...

Ja jävlar vilken helg... Kan inte bestämma mig om jag fick utagerat allt det jag tänkte på i lördags eller om jag i själva verket drog på mig mer... Time will tell men det var hursomhelst redigt skoj innan det gick utför.

Annars var det en bra helg. Hälsade på mormor och åt massa god mat, satte upp adventsljusstakar och adventsstjärnor (var uppe i varv redan där så.. mina farhågor för helgen besannades). Köpte en halv akustisk Fender också så nu har jag fått utnyttjat det presentkortet.

Skulle spelat in ikväll men alla verkade vara alldeles för trötta och slitna så vi ska fortsätta på lördag istället. Vilket ställer till lite problem för min och Sannas inspelning som vi får lösa på något vis.

Kommentarer
Postat av: A

jafan.. hade inte ens tänkt börja grina ju. det bara blev så. :P

2009-12-02 @ 00:30:55
Postat av: J

Och inte fan hade jag tänkt bli sååå jävla packad. Det bara blev så... =P

2009-12-02 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0