Holding on to things that vanished...

Börjar undra vad jag har gett mig in på. "Detoxkur". Vem kommer ens på något sådant ?! Så i tio dagar är det grönsaker, frukt, nötter och fullkorn som gäller, från och med imorgon. Tror inte att jag klarar av te och sådana där andra läskiga grejer. Men det ger sig. Känns dock som att det är helt fel vecka att ge sig på något sådant här.

På grund av föregående natts brist på sömn så känner jag mig smått död här nu. Och mitt huvud är helt, messed up och det känns som att jag mer eller mindre har blivit lobotomerad. Så är det inga Ipren tillåtna några dagar framöver heller. Yayie

Nej bör väl gå och sova så jag orkar springa och inhandla lite tillåten mat imorron innan jag ska till skolan. Annars blir det ett äpple eller så till frukost.

"The time of my life
"- David Cook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0