-

Nej nej, vi är inte dumma på nåt vis...

Urspårning på min och Sannas diskussion om solbränna och hurvida hon bleknade eller inte när solen gjorde några minuters uppehåll. Påminde henne om att en annan har stått ut med regn i en vecka nu:


Sanna säger:
ah, jag vet, försöker tänka på det...   det är som en skylt jag läste i stan idag "please god, make me thin, or at least make my friends fat!"  :P
Josefine säger: hemska människa, ska vira in dig i ditt vita jävla lakan :P
Sanna säger: så länge du håller knät borta  
Josefine säger: blöder inte. kommer lite grönt ibland ;) men annars håller det tätt! :P
Sanna säger: skönt att höra :P
Josefine säger: visst äre :P
Sanna säger: önskar mina små rackare också kunde hålla tätt :P
Josefine säger: läcker de grönt också? vi kommer kunna skapa en grön monsterfarm till slut.
eller en liten pool iaf.. :P
fy fan nu har jag äcklat mig själv också  :P
yuck
Sanna säger:

inte alls omöjligt, fast mitt drar åt gult oftast, och det sista är ju ganska tunt och mer rött, eftersom det kommer lite blod också
men gå o få ur en rejäl klufs ändå :P
Josefine säger:
sch.. mår dåligt nu  :P
kommer ju ha satt i mig alla chips i onödan snart...



Som ni märker. Inga konstigheter. Jag är förvisso hög på mättat fett, socker och gud vet vad det finns för gosigheter i obskyra mängder choklad, chips och dipp. Är görtrött och gör mitt bästa för att hålla mig vaken till Poltergeist börjar. Egentligen är det nog så att vi helt enkelt inte ska prata med varandra efter 23 på kvällen. Då blir det så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0