-

Är gött seg.... Kom hem halv nio imorses och sov till två någon gång. Ska nog sluta vända på dygnet :P

Jobbade på Sivans igår och shieet vad kaos det var. Märktes att det var en tentadag för alla hade visst tänkt festa till det. De skickade ut folk för att vara kövakter hela tiden och med tanke på att det var lång kö redan innan vi öppnat så. Förstår verkligen inte vad folk tänkte på när de stod i den i tre timmar för att komma in! Så inte värt det. Himla gnällande var det där när jag stod där ute men hur dum får man bli? Högklackade öppna skor i tre timmar ute när det är svinkallt? Dumma människor. I övrigt en väldigt skojig jobbkväll där.

Stannade kvar efter städandet och var med på efterfesten de hade med badtunna, bastu och skitmusik. Rätt najs faktiskt även om jag var rätt trött där i slutet.

Malin kom förbi nu i eftermiddag så nu har vi börjat klippa ihop vår lilla dokumentär som Malin började filma ihop klipp till när vi höll på med slutprojektet. Sjukt kul, speciellt när vi hittade effekter som dubbel hastighet eller halverad hastighet.  Använder man halverad låter personen ifråga stenpackad och det blir hur dumt som helst, vilket vi skrattade ofantligt mycket åt :P

Åker i alla fall med till Vemdalen på torsdag. Är ytterst skeptisk till den här resan för jag är inte alls säker på hur det kommer sluta. Hoppas på att det blir en rolig helg i alla fall, lär ju bli episkt. Sanna tycker jag ska ha i blå färg i håret och jag börjar fundera lite på det faktiskt. Men jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0