Work and play are never okey

Gillar att jag har sådan koll. Vad jag imorgon trodde skulle bli en slappdag med studentfirande ändras helt plötsligt till att jag måste dra mig upp ur sängen i ottan därför att jag tror att jag ska jobba och sedan studentfirande. Ja, ni läser rätt. Jag tror jag ska jobba imorgon men jag saknar officiell bekräftelse ännu. Kanske blir lite fler dagar innan "semestern" också och dessutom ska jag ju leka lite med fritidsbarnen närmaste två veckorna.

Så nu börjar mitt liv gå från "inget liv" till "inget liv, bara jobb". Vet inte vad jag gillar bäst/minst faktiskt.

Note to self: Fixa mat- och sovvanor. Gå en dag med bara kakor i magen går inget vidare. Speciellt inte om man äter dem vid tre på dagen med ett par koppar kaffe. Men så blir det när man fikar med mormor, för det är vad jag har gjort idag förutom att fira skatteåterbäring med nya kläder.

Nu tänker jag ta död på min deppighet, trötthet och eh, onthet (?)(tror min kropp börjar tycka illa om ovan nämnda mat- och sovvanor) med Prison Break. Snart gått igenom halva första säsongen. Intressesmurfarna hoppar...


Kommentarer
Postat av: sara

åhåhåh!!!!

NOSTALGI på knappkatten :D :D :D

2010-06-10 @ 20:57:17
Postat av: A

i believe the word you're searchin' for is smärta. :P

2010-06-15 @ 09:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0