-

Igår var förmodligen en av mina mindre muntra dagar detta året.

Drog i torsdags till Göteborg för att kolla på WCR från bron men, givetvis, eftersom jag inte hade någon biljett hade de stängt av den. Men vi hittade ett par platser där vi såg scenerna lite grand och hörde alltihopa. Ett ställe satt vi upp flugna på cementplattor hemma hos en hemlös där jag inte fick ta hans matta för alex. Och det var så jäääävla kallt. Otroligt galet jävla kallt! Vad hände med solen som sken när jag åkte hemifrån i shorts ?!

Igår började jag jobba klockan åtta och kom hem från Götet vid 12. Men jag kunde inte sova så alltså sov jag i princip inget innan jag åkte och jobbade. Tog en dusch så jag kom ur värsta segheten men det var väl pretty much it. Slutet av eftermiddagen var jag rätt grinig och schleten och guess what, det hjälper INTE att folk klagar och gnäller på mig då.

En liten tripp till Asås och några snurrar i virvelvinden och sedan mådde jag skit resten av kvällen. Fick i mig ceasar sallad på donken innan vi drog hem. Sten somnade klockan 12 och tog igen föregående natts förlorade sömn.

Så nu är det bara funderingar över kvällen men det ger väl sig.




That's all they really want
Some fun
When the working day is done
Oh girls.. they want to have fun
Oooh girls just want to have fun



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0