Så. Sur.

Har verkligen gjort mitt allra bästa för att bli på bra humör. Mat, godis och träning deluxe med både cirkel och spinning, men det hjälper bara i ytterst korta stunder. Verkligen skitsur och jätte, jätte besviken. Men så går det, när man ser fram emot saker och ting! Man blir bara besviken!

Så alltså. Inget korprock för min del, och därmed försvann enda saken jag sett fram emot nu i höst och även vintern förmodligen. Nu kan jag lika gärna jobba varenda jävla lördag, lacka ur på spån-folk i baren och bli ännu lite surare!

För just nu. Avskyr jag verkligen allt och alla. Ber en stilla bön om att jag vaknar på bättre humör imorgon annars blir det en lååång dag. Svårt o vara trevlig mot folk som sabbat allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0