Uttråkad

Verkar som att varenda kotte ska till Kärven ikväll. Var inte sugen tidigare i veckan men nu börjar jag bli lite sugen. Men det går inte eftersom jag ska åka och jobba om tre timmar ungefär. Och det suger ju lite.

I övrigt händer inte alls mycket nuförtiden. Gårdagens shoppingtur renderade ett par stövlar, ett par stövletter och smink typ. Har även fixat Volbeat biljetter till nästa fredag då det är tänkt att det ska ut o sliras lite. Är sjukt sugen på Sonic också i oktober men som det verkar nu är det rätt kört för mig. När de spelar i Göteborg är jag förmodligen i Växjö så och när de spelar i Karlstad dagen efter jobbar jag.

Tog en promenad i mina nya stövlar förut och oj vad jag tycker om dem. Dessutom är det höst. Det känns på lukten, temperaturen, på solen och på blåsten. Inte dumt det heller. Gillar när det blåser (så länge jag inte cyklar...) speciellt på hösten.

Gör verkligen mitt bästa för att inte sjunka men nu när det är dags för tidigt skift igen känns det som att det kommer bli så ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0