20 års fest !

Yes var ju det jag och Hanna hade in onsdag. Gick till henne vid sextiden för att blanda till bål och så. Sedan kom Malin och vi tre satt och snackade en stund innan resten började dyka upp. En ganska så lyckad kväll faktiskt, men Killar va !

Folk kom och gick lite hur som och jag drog på efterfest med Ema, Johan och David hos Pontus någon gång under  natten. Efter en sväng på Statoil givetvis. Pontus somnade så vi andra satt mest och kollade på TV. Har ingen aning om vad det var vi kollade på men något konstigt var det. Kan hända att jag somnade lite jag med men jag vet inte. Helt plötsligt skulle vi gå och jag letade efter mina skor och frågade Pontus om inte jag kunde ta hans istället :P Sedan var det en iiiiiiskall promenad hem i minusgrader och snålblåst. Insåg att jag gått världens omväg förra helgen eftersom jag inte vetat om den där genvägen vi gick i onsdags...

Hm... Vad mer? Fick en jättefin tavla av Malin N och ett kinderägg av Markus och Pontus =P  En flaska sprit att dela på med Hanna utav Malin.

Men bra och kul kväll i många avseenden.^^ Studion sedan för sång. Kanske lite käk hos Malin innan.
Var och lade piano förut. Naaajs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0