Falling faster everyday


Har så tråkigt.
Imorron (eller idag blir det väl nu) måste jag sätta mig i skolan och skriva klart mitt paper, (mer som i "börja på").
Sedan får jag se vad jag gör. Är av någon konstig anledning inte särskilt sugen på att festa...

Var inne i stan idag med Malin och handlade makaroner, mini-klädnypor och garn. Blev även väldigt sugen på glögg och pepparkakor tidigare ikväll när jag gick från skolan och hemåt. Har ju varit och pratat med låtskaparna idag också. Kan bli intressant det där...
Den ene killen verkar väldigt haj på det här med inspelning och sådant så honom var det inga problem med. En annan fröken dock ville ju inte riktigt förstå att det inte fungerar med fullband på tre timmar. Definitivt inte om de aldrig spelat ihop eller setts överhuvudtaget. Anyway. Den andre hjälpte mig en del där med att förklara läget..

Men för att återgå till klädnypor och garn. I give you "wall of fame"



Tillslut så fick jag upp, åtminstone, merparten av korten. Fler lär det väl dock bli.

Lagom till detta hittade jag en ledig lägenhet i Herrljunga... Fast jag kan ju inte bestämma mig så. Senaste påhittet i raden av många är volontär. I typ Afrika eller nåt. 





i need a bigger mood
to block out the sun
i don't wanna see what i've become
and you could fight your way
give back what you really want
it's nothing special anyway

yeah you're always in my way
i'm falling faster everyday
yeah you're always in my way
i gotta spit you out
you bring me down
everthing just crashes to the ground
cause you were always in my way

i can feel a brake
a bruise from another day
it's hard to say just what i feel
it all seems broken now
when i'm stuck on the in between
staring at something out of reach


Kommentarer
Postat av: A

så snyggmackan fick en bit av hörnet åtminstone. ;D

2009-12-04 @ 10:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0