Planer ?

Jag tror jag har en plan gott folk !

Den lyder som följer, och ni får gärna säga vad ni tror.: (Ärligt alltså.)

Jag har tre månaders uppsägningstid på min lägenhet här, alltså tänkte jag läsa en kurs som slutar i mars. Tänkte gå en bartenderutbildning på en månad i april i Götet, alltså flutt tillbaka till hemtrakterna. Sedan ja, jobba som det eller göra som denna sommaren: Återgå till cider någonstans där. Sedan tänker jag nog försöka jobba ett år eller så. Och sedan kanske plugga.

Jag tror det kan fungera. Om jag inte bangar ur massa grejor.

Så.  That's pretty much the plan.

Dessutom, har det snöat idag. Jag har varit alldeles till mig större delen av dagen på grund av det. Imorgon är det också 20 års fest ! Det är najs. Har även handlat lite julklappar idag och spelat på Sandsbro skolan.



How many times can I break till I shatter?
Over the line can't define what I'm after
I always turn the car around
All that I feel is the realness I'm faking
Taking my time but it's time that I'm wasting
Always turn the car around




Kommentarer
Postat av: sara

hörru lady!

låter som en ypperlig idé du har kommit på ! :)

2009-12-16 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0