Tricky tricky..

Jamen jora... Så att eh...
Vad gör jag nu? Kom inte in på sång, som jag ville mest. Pop/rock ensemble är jag reserv på. Låtskapande kom jag in, men är otroligt osugen på att gå. Engelska kom jag in på. Men det verkar drygt och onödigt. Den andra musik/film kursen blev jag struken från pga för många poäng.

Känns rätt ovärt att gå kvar för 1. Jag vet inte vad jag vill plugga sedan. 2. Man har bara ett visst antal terminer som är studiemedels berättigade så om jag pluggar nu i "onödan" så kanske jag inte blir studiemedelsberättigad längre fram om/när jag kommer på vad jag vill göra.

Alternativet är väl just nu att flytta tillbaka till Herrljunga (obs obs obs. inte Fölene för det pallar jag nog inte) MEN jag gillar Växjö. Jag gillar folket. Och jag har inte en jävla aning om vad jag har att komma tillbaka till. Folk går liksom vidare... Så hur göra ?


En promenad till Willys, Ben & Jerrys och lite Buffy ska väl lösa allt...

Dumma är att för så sent som i förra veckan hade jag nästintill bestämt mig för Herrljunga igen men det var en dålig vecka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0