And I have no solution...

Har kollat på Hostel, istället för att plugga, rätt dålig. Inte speciellt läskig utan mest... någonting. Kan inte förstå varför det inte kan göras bra skräckfilmer. Ska nog lägga ner dem och börja kolla på Surfs Up och liknande istället.

Alternativet, om jag inte hade tittat på film, hade varit att plöja igenom allt till musikproduktionstentan som är på måndag. Fast det har väl aldrig hänt att jag börjat plugga i tid förut så varför skulle det vara ett undantag nu. Bör även kolla igenom det vi ska göra i basgruppen men vi ska ju ändå jobba med det imorgon så. Tar det då änna.

Känns som att det är bestämt nu att det inte blir flytt tillbaka till Herrljunga i vår. Så nu funderar jag på vad/hur jag ska göra istället. Förslag någon ?


I'm sorry - Evergrey (Börjar f.ö gilla dem ganska så mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0