Jobbig helg

Nåt så in i.

Drog till Stallarna i fredags efter förfest hos Ema med större delen av klassen.
Hade skoj faktiskt, jag brukar inte ha så kul på Stallarna men nu så
Kvällen kunde ju dock slutat bättre. Förbannar fortfarande mig själv och min ofantliga klantighet och dumhet. Var inte alltför trevlig där mitt i natten men det var inget personligt...

Men nu är allt i sin ordning igen. Känns bra att få sova i sin säng igen.

Jobbade på Sivans i lördags, skitskoj! Dock var inte högklackat någon bra idé. Var väl "hemma" halv fem på morgonen eller så och då skippade jag ändå efterfesten som tydligen brukar vara rätt vild :P
Men jag hade min kväll i fredags och ville inte utmana ödet med att ställa till med ännu mer elände på en enda helg.

Någon måtta får det allt vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0