Ledsen på läppen

Satt och lyssnade på Union Square och slogs av tanken att det vore fint med en konsert snart. Så klickar mig in på deras myspace för att kolla datum och ställen men ser då att de har lagt ner !

Så kan de inte göra ! Jag har inte sett dem live än. Nej ledsen blir jag. Precis som när jag fick reda på att Mest lagt ner. (vilket iofs är ganska länge sedan men som jag heller inte fick se på grund av en inställd spelning, precis som med Union Square)

Har annars ganska så skön träningsvärk idag och har tagit mig igenom första halvan av säsong 1 i One Tree Hill. Imorgon ska vi uppträda med kören i M-huset. Jag kan inte texterna och inte så mycket av det andra heller så det kommer bli spännande. Sedan är det prat om bad och simmning efteråt och på kvällen ska vi ut.

Funderade lite på vilken helg jag skulle dra mig mot Herrljunga men det blev inget bra. Antingen nästa eller helgen efter det. Twilight och taco-kväll känns ganska så lockande måste jag säga. Likaså laserdome och käk om jag drar mig mot Herrljunga.

Tricky tricky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0