Operett, inspelning och så vidare...

Känner mig nästan som en riktig producent nu när jag ska synka ihop tider och grejer med de som läser låtskapande. Ska spela in två stycken nu är det tänkt. Spännande spännande. Utöver det har jag slutprojektet med Malin och David, som vi ska jobba med på måndag, och mitt och Sannas lilla projekt/expriment. Inget gick ju sönder förra helgen när jag och hon grejade med det och jag lyckades ju få kopplat alla sladdar rätt så vem vet. Det kanske till och med blir något av det.

Var och kollade på Glada Änkan igår. Bra och rätt skojigt faktiskt. En hel del grova skämt och fylle-sludder. Me like. Rätt kul i pausen när jag gick ner och pratade med Johan mfl och det kom fram att Aksel var "lite på lyset" och satt med en vinare i jackfickan. Men vad tusan. Ost, vin, kex och operett kan ju inte bli mer kultiverat. Skojigt i slutet när en tappade byxorna i tack-bugningen. Antar att han haft lite bråttom med att byta om :P Väntade på bussen hem i en halv evighet sedan och har jag inte nämnt det förut så nämner jag det nu. Jag hatar allt vad buss och busstider heter i Växjö!

Imorron ska det färgas hår och spelas piano är det tänkt. Passa på medan huset är lugnt vill säga. Dessutom ville mamma att jag skulle skriva ihop en lista på vad jag önskar mig. Och vet ni? Jag har inte en jävla aning. Plus det faktum att jag har ett presentkort att utnyttja nu men jag har ingen aning om vad jag ska köpa med det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0