Torsdag- Musik, kladdkaka och Surfs up

Kom på den briljanta idén att baka kladdkaka efter min promenad förut. Tyckte jag behövde pigga upp mig lite efter alla funderingar. Haken var dock att jag inte har någon elvisp men det verkar ha gått vägen ändå. Smeten var åtminstone god =D Så den ska jag käka till Surfs up sedan. Känns fint.

Kan inte bestämma mig om jag ska med och festa imorron. Kan nog bli kul eftersom i stort sett alla ska ut så.

Är i övrigt helt fast på Bullet For My Valentine och The Used nu. Bonus-låtarna på Bfmv:s Scream Aim and Fire går inte av för hackor och hela nya albumet från The Used är riktigt najs !

Sitter och skrattar åt mig själv. Menar seriöst? Kan jag inte överträffa mig själv lite och inte vara så förutsägbar ?
Såg en på facebook nu och tillåt mig att skratta åt mig själv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0