åååhååå

Nu är klockan halv fyra och jag har inte varit ur sängen mer än för att dricka vatten en gång imorses när jag vaknade första gången.

Tror dock det börjar släppa. Jag börjar överväga att kanske leta rätt på något ätbart, det snurrar inte fullt så mycket i skallen och ja. Eftersom jag börjar överväga att gå upp så...

Har det annars fint här med chillmusik och telefonen. Mamma ringde förut när jag mådde som värst vilket ledde till ett mycket givande samtal. Men fick ändå lite hemlängtan just nu. Tillbaka till den gamla goda tiden så att säga.

Gårkvällen var annars väldigt skojig. Lite för skojig rent av och därför mår jag nu som jag förtjänar. Lite oroväckande med luckor men det är väl bara att räkna med när det är Twister inblandat. Är dock väldigt förvånad att jag faktiskt kom hem, men det om något är ju vad vi alltid lyckas med som Sanna sa. Väldigt många likheter med kvällen då Tony fyllde år och vi var där förövrigt.

http://cordykaye.bilddagboken.se/p/show.html?id=417517253&directlink=1


För lite rolig lördagsunderhållning och så där.

Nu fortsätter mitt maraton med självömkan, hemlängtan och chillmusik.

Får gå och hämta min cykel sedan som jag, tack gode gud, lämnade  och även passa på att ta en sväng förbi skolan och öva på pianot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0