Detoxdag 2

Jag vet att det inte blev något "Dag 1" inlägg men kan börja med att jag inte hann springa och handla mat innan skolan så det blev ett äpple och ett glas vatten till frukost. I övrigt har jag kommit på att turkiskyoghurt med jordgubbar/hallon och blåbär inte går av för hackor !

Idag har jag skött maten lite bättre än igår åtminstone eftersom jag käkade sallad till lunch och min kära yoghurt till kvällsmat. Gå ut och springa med endast en sallad i magen är inget jag rekomenderar. Inte när det har gått 7 timmar heller.

Idag fick jag i mig den där linfrö-grejen som ska vara bra mot något. Inte fullt så vidrigt som jag trodde men det var verkligen inte gott! Slemmigt ! Blev lite yoghurt med bär och banan också.  Lunch var väl inte så där överdrivet bra planerat eftersom jag beslutade att hänga med Malin in till stan efter skolan, så banan och apelsin blev det. Men jag gjorde tomatsås här hemma sedan, som faktiskt var fullt ätlig.

Annars är det inte så jobbigt. Går i perioder när man inte ätit på länge. Ibland känns det som att huvudet är på väg att rulla av och att resten av kroppen bara vill rasa ihop.

Har idag gjort musikteori-provet och spelat med den svåra gitarrgruppen. Herre min... Jag har fått något att bita i må jag säga. Om jag drar alla fingarara ur led kanske jag kan spela så som man ska. Tror ändå att jag ska fortsätta i den gruppen eftersom jag känner att jag lär mig mer. (Jag lär mig väldigt mycket mer, så mycket att jag inte ens kan ta in det på en gång)

Nu ska jag fortsätta med boken jag köpte idag.(Eller nej ?! Kom på att jag inte hade en aning om vad första boken i serien hade handlat så jag började med den istället. Kan ev ha blivit lite dummare av detox-grejen. Tror lite gift är bra för min hjärna...)

Bör överväga att sova också eftersom vi ska spela på förskola imorron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0