Jag vill ha ett par vantar...

för det är verkligen svinkallt ute.

Jag hatar att gå upp på mornarna för det är så kallt. Därför drar jag mig så länge som möjligt och skyndar mig av bara katten sedan. Bara för att komma ut, där det är ännu kallare, och trampa iväg mot skolan. Vilket inte hade varit så jobbigt om det inte varit för att: 1. Jag har inga vantar (eller mössa) 2. Det alltid blåser 3.  Cykeln är totalt värdelös och kommer rasa ihop vilken dag som helst.

Nä, stanna i sängen är vad vad varje vettig människa bör göra.

Snart så är det fredag och då behöver jag inte gå upp på hela dagen ! Däremot så vankas det  kalajs på kvällen där eftersom Malin fyller år imorgon. Har varit lite små-pepp hela veckan nu och funderat över "FetaTunez".Kan bli intressant, har en känsla av att det blir som i Herrljunga eftersom det bara var tre personer som förstod det där med fin kalas-musik där ;) Hoppas och tror i alla fall att det blir en kalaskväll. Är sugen på det nu !

Har varit på box idag med. Ojojoj jag kommer ha träningsvärk i mina ben och i min röv imorron. Säkert som Amen i kyrkan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0