Lööööördag...

Jobbig vecka avklarad. Prov, uppspelningar och så vidare är finito.

och jag har precis skrämt upp mig själv lite lagom med Fredagen den 13:onde. Tryckte igång filmen, hämtade min fruktsallad och mitt täcke och kröp ner i soffan. Mysigt värre. Nästan så jag börjar bli lite orolig för mig själv. Jag måste vara den enda studenten som festar mindre nu när jag pluggar än vad jag gjorde tidigare. Jag har liksom tappat sugen så jag tycker soffan, film och godis fungerar alldeles utmärkt.

Resten av dagen har annars spenderats med att göra prov. Heja. Gick rätt bra, verkar ha ett par hjärnceller kvar åtminstone. Men jag får väl vänta några veckor innan jag säger för mycket.

Några slappa dagar väntar nu. Åker hem på tisdag har jag tänkt och det enda som händer innan dess är musikproduktionen på måndag som jag har lovat Malin att anteckna flitigt på. Är lite fundersam på vad jag behöver ha med mig hem på tisdag. Storstan och allt på fredag ju men det ger väl sig.

Kan ju försöka få ihop något av min låt jag började med för... någon vecka sedan nu när jag inte har något att göra i dagarna. Har inte kommit så mycket längre nu än då kan man väl säga.


"Cancer"- My Chemical Romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0