Shitty sundays

Finns två bra grejer med den här dagen.
1. Jag sov till halv 12
2. One Tree Hill.

Resten med den här dagen kan ta sig...

Insåg precis att det är måndag imorgon. Vilket betyder heldag. Och sedan en heldag till.


Känner verkligen inte för något just nu...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 portioner chokladpudding och en inlämning senare...

Känns det lite lättare, lite bättre och lite piggare. Kanske inte det sistnämnda. Är otroligt trött. Men för att återgå till det jag skrev ovanför linjen... (förklara är kanske ett bättre ord)

Jag trivs här nere, så det är inte det. Jag trivs med att bo själv, precis som jag vetat de senaste åren att jag skulle göra. Jag kan göra praktiskt taget vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.

Vad jag däremot saknar är: rutinerna, det invanda och det normala.
Att kunna gå ut och faktiskt se folk jag känner, som känner mig.
Åka till jobbet, veta vad jag ska göra, hur jag ska göra det och så vidare.
Gå/åka till folk bara för att...
Repa och rida - Saker som jag visste redan innan, att jag skulle sakna.
Gå ut och springa/gå, trots att det är kolsvart, utan att känna mig minsta osäker
Vara en del i det hela, vara säker på min plats och vart jag hör hemma.

Det gott folk, är vad jag saknar

Här är jag för det mesta ganska lost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0