-

Roligaste jobbkvällen på länge igår, även om jag var pissirriterad en stor del av tiden ändå efter som clownen som ska sköta inköp tydligen inte har gjort det. Så det var rätt glest på hyllorna efter ett tag och då blir det rätt svårt att göra sitt jobb. Men överlag. Massa godis, ösigt julbord och en del roligt folk.

Vårt julbord i fredags var ju inte lika ösigt och är lite besviken faktiskt. Senaste gången jag var med var det roligare måste jag säga.

I övrigt inte mycket att säga. Snart slut på cider-jobb och dags att komma på nåt nytt. Planerar inför juldagen och annandagen, vore sjukt kul med en restaurang-fest där.

En annan sak som är bra är att detta jäkla skitår snart är slut! Heja! Som jag har längtat. Sedan dag 2 ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0