Clown

Hur fan lyckas jag undrar jag ibland....

Ringde farsan tjugo över fem i morses för att jag behövde lite assistans. Efter att jag ringt till Carina och sagt att jag nog skulle bli sen till jobbet pga "problem med bilen" och eftersom jag inte ville säga riktigt vad det var så trodde hon (=alla anda på jobbet också) att det var någon dålig ursäkt bara, för det första jag fick höra var "och vart sov du inatt då ;)"

Gillar inte bilar under vintern alltså. Speciellt inte min. Och i vanliga fall går jag ju alltid till jobbet nu när det är snö men eftersom jag skulle besiktiga den direkt efter jobbet var jag ju tvungen att ta den direkt.

Nae, hua vilken morgon. Sov typ tre timmar under natten också så hela dagen har jag lidit av någon sorts trötthets-damp (trötthets-damp/damp,  svårt att avgöra kanske..) och bara flamsat hela dagen och inte haft koll på nåt.  Fick iaf styrt en kupévärmare i bilen på frukosten så bilen var så fint tinad till besiktningen så... Alla dörrar gick att öppna!

I vilket fall, blev biff-gymmet med carina och björn nu ikväll så känner mig rätt mör i kroppen nu vill jag lova.

Har även fått reda på att jag ska jobba mellandagarna vilket betyder att jag jobbar den 27. (säkert dagtid....) Vilket egentligen borde betyda att jag får hålla mig hemma på annandagen, skippa Borås, inget kalasande osv osv.

Men vad är det för kul med det? Sååå... Någon som vill komma och hämta mig i Borås en söndag natt ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0