Mayor fuck up.

Vet inte hur många gånger senaste dagarna jag gått och skrivit små mentala inlägg att lägga upp här men har inte blivit så mycket av det. Och tur är väl det eftersom det oftast har varit när jag varit trött och hungrig och ja, alla vet hurdan jag är då.

Men för att ta en del.
Största jävla fuck-up någonsin i helgen. Måste det helt enkelt vara och ångesten är STOR. Står mig upp i halsen och känner mest för att dö.

Och när jag inte grubblat över ångesten så har jag hållt mig sysselsatt på jobbet med att fundera på vart jag står, vart andra står och hur vi står i förhållande till varandra. Men har ännu inte kommit fram till så himla mycket mer än att jag blir skitirriterad. Vet liksom inte vad jag ska göra åt saken och det känns som att jag börjar bli redo för en förändring. Orkar helt enkelt inte.

Men just nu, precis just nu, är det bra


Time and time again - Papa Roach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0