Long time no seen

Men nu är jag åter tillbaka. Thailand var najs. Väldigt najs till och med.

Planen var från början att jag skulle åkt till Växjö med en gång med det gick icke. Sedan hade jag tänkt åkt ner dit i torsdags men eftersom jag inte såg vägen när jag körde så gav jag upp. Istället beslutade jag mig för att stå till Sannas förfogande i helgen.

Gårdagen blev ju inte som planerad utan slutade med att jag sov klockan tio. Idag däremot tänkte vi göra en ny satsning och ta igen förlorad tid eftersom vi insåg att vi inte festat ihop på ja.. Hela detta året nästan. (Vilket låter otroligt dramatiskt.)

Alltså. Förfesten blir väl jag och hon på valfritt ställe. Sedan drar vi antagligen till Tånga (som planen är nu) men ja. Med gamla facit i hand innebär denna kvällen att precis vad som helst kan hända. Även om vi har planer så är det oj så lätt att ändra. Så vi kan i princip börja varsom helst och sedan hamna var som helst.

På tisdag vankas det käk och bowling med Annis och co och på onsdag är planen att åka ner till Växjö igen. Ska försöka titta på lägenheten jag fått som förslag på måndag eller tisdag.

Får försöka sova någon gång under dagen också annars blir det sänggång klockan 22 ikväll med. Gillar inte att min dyngsrytm brutalt har dragits tillbaka en del. Klarvaken halv 6 en lördag morgon är inte så rockigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0