Wiie !

Bokade resa utomlands nu ikväll. För avresa på måndag. Var beredd på en sista minuten men detta var nog i tuffaste laget.

I vilket fall bär det av till Thailand och jag hoppas på att vi åker över till Malaysia därifrån eftersom jag vill se något nytt. Blir bara borta två veckor denna gången så vi får väl se hur mycket runt-resande det blir, vill i vilket fall inte vara kvar i Phuket som vi kommer landa i. Bangkok vore rätt skoj att se också men som sagt. Två veckor.

Fick panik förut när jag kom på att passet måste vara giltigt i minst 6 månader efter inresa för att komma in landet. Jag visste att det gick ut nu i år men inte när. (Bra att komma på när man redan bokat och allt sånt) Eftersom jag är i Fölene hade jag heller inte passet här, så att jag kunde kolla, utan jag sprang upp och kollade på Sebastians. Hans gick ut i september och eftersom jag tog mitt lite senare än honom så har jag mitt på det torra. Fan vad najs det kändes!

Det kommer bli några hektiska dagar nu: Åker till Växjö och packar på söndag, sedan blir det tidigt morgontåg därifrån till Göteborg på måndag morgon och därifrån bär det av.

Ni kan ju hålla lite koll på http://jolar.blogg.se ifall jag får för mig att slänga upp något där.


 



   


What have I become, my sweetest friend?
Everyone i know, goes away in the end,
And you could have it all: my empire of dirt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0