Yeah you bleed just to know you're alive

Åhå. Jag vill att det ska vara helg nu så jag vet allt jag vill veta denna veckan !

Har haft en kalashelg!

Lördagen var verkligen top 3 av alla fester. Precis min stil ! Började här hemma, åkte till Markus, Pontus och Jessica. Sedan skulle jag, Pontus och Markus ta "fördrink" inne i stan(som vi redan hade hunnit med ett par) innan vi påbörjade får kulturrunda. Antingen var ställena dryga, så vi gick just när vi satt oss, eller så var det hög åldersgräns eller stängt. Avverkade en hel del där, men till slut hamnade vi där vi var sist på kvällen. Efter det så kikade vi på någon form av konstutställning - segt och alltså promenerade vi vidare till Palladium där det var jazzkonsert. Pontus gick och inhandlade vin åt oss så där satt vi och var kultiverade =D Jag tröttnade på det ganska snabbt så jag gick till donken och köpte hamburgare till mig och Pontus. (Ett par minuspoäng där kanske.)
Sedan gick vi till Pauze, mötte upp med Jessica igen och sedan när vi skulle gå, ringde Markus och sa att han väntade på oss och jag fick sätta ganska bra fart. Najs allt som allt med najs folk. Jag gillar't och jesus vad jag kommer sakna allt när jag inte är kvar här.


Men som jag konstaterade med Malin förut idag när vi var på Millas och fikade: Jag lär komma ner och hälsa på en del för i Hja händer ju inte överdrivet mycket, dessutom, måste jag ju ha någon som är på samma nivå som mig att diskutera med =D Hittade en Lit-skiva när Malin drog med mig in på Skivan och Boken. Ytterligare en sak att sakna: Närheten till stan med h&m, skivaffärerna och något att göra.

Mhm... Planerna framskrider också. Om en vecka kanske jag är på väg bort. Meddelade mamma förut så jag törs skriva det nu. Tror inte jag kan förvåna så mycket mer längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0