"cause honey, I want cola but you're cola light"

Tillbaka i Växjö nu igen. Till ett ekande tomt kylskåp och det lilla som var i var typ mögligt. Hade i stort sett bara ketchup kvar till slut. Nä så illa var tekanske inte men nästan.

Promenerade till skolan för att träffa Malin och leta efter en bok i biblioteket som jag behöver till nästa torsdag. Linus och Elin joinade och jag hittade inte boken. Så nu sitter jag lite i skiten där alltså.... Orka köpa den ny, vet ju inte ens om jag kommer gå klart kursen.

I övrigt känner jag mig helt fantastisk. Tänkte jag skulle slänga ut allt skräp i skåpet under diskbänken, men det kom inte längre än till dörren. (tänkte ta det när jag gick ut sedan) Bara för det hälsade ju vatten-nissarna som skulle fixa kranarna och så på.... Lite komiskt. Speciellt eftersom jag kikade in på toaletten på väg ut och insåg att min halv uppackade väska stod mitt på golver där inne. Jag hade tänkt ställa undan allt men det är väl inget konstigt med att ha ciderburkar och div. flaskor stående mitt på toalettgolvet ? Ibland är jag allt bra glad att jag inte kan läsa tankar...

Var i Vemdalen torsdag-söndag, vilket var helt över mina förväntningar men under de andras. Åkte hemifrån klockan halv fyra i torsdagsnatt och var framme runt tolv-ett någon gång. Kan nämna att vända på dygnet dagarna innan inte är någon höjdare, för att somna tio-elva på kvällen innan vi skulle åka var ju lögn. Rätt trött på torsdagkväll, eftersom vi var ute och åkte hela eftermiddagen och kvällen sedan. Lite äventyr och så där hanns med och överlag en rätt fin helg :) Lyckades konstant komma ifrån de andra så det brukade sluta med att jag ringde Sanna (som var inomhus pga en vurpa) från backen och frågade "tjo är de andra inne eller ?" och fick tillsvar "eh ja-a, vart är du någonstans?"





Däremot inte så kul att komma hem och höra om Malin på sjukhus men var där och hälsade på en sväng i måndags. I går släpade jag och Sara oss upp till grästorpasjön och grillade korv, mashmallows och snackade skit i några timmar. Finfint får jag säga.



Ja det var väl senaste veckans bravader i korthet. Har kanske några nya på gång men vi får se hur det blir.



"Self Therapy" - Nomy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0