I feel you fallin' away

Körde ner till Växjö förut. Rätt skönt att vara tillbaka i skokartongen eftersom jag ändå inte gjorde mer än ligga i soffan och kolla på tv. Har fått alla tabletter nu åtminstone så nu hoppas jag att de fungerar. De smärtstillande verkar fungera åtminstone för jag inte så ont längre.

Annars så händer inte så mycket. Ska mixa imorgon vilket kan bli spännande då jag aldrig gjort det själv förut. Bara sett när andra har gjort.



Hm, ja, texten nedan får stå för resten.

If we can make this
then we can break it
if we can build it
then we can burn it down

I feel you fallin' away
I feel you fallin' away
I feel you fallin' away from me again

And now you're farther away
now you're farther away
now you're farther away from me again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0