There's a dream that I dream

-and it will never be reality

Fördriver nu dagarna med böcker och film i stor del. Ett par vändor inne i stan med Malin också.

Igår kväll var jag även med på Sivans och jag var väl hemma vid tre någonting inatt. Ska förmodligen vara med på lördag också och då vankas det efterfest med badtunna och grejer också. Får se hur det blir med den saken för min del.

Annars inte mycket i övrigt.

Vitamin String Quartet och Halestorm är senaste dagarnas tips i musikväg som jag fått, och det är bra skit. Igår lyckades jag även få igång vår gamla demo. - Personen i fråga som myntade uttrycket "tveksam attityd" är i mångt och mycket upphov till den också. Vilket jag skrattade hårt åt, för det speglar verkligen hur jävliga vi kan vara när vi sätter den sidan till.

Tittade på remake av Halloween häromdagen. Vilken skit om man bortser början som var lite bra. Jag tycker verkligen inte om kvinnliga skådespelerskor i amerikanska skräckfilmer... Ska kolla på The Cottage någon dag också men är lite skeptisk till den eftersom det stod "skräck/komedi"

Nej tacka vet jag animerat som Hitta Nemo. Är i stort behov av tidsfördriv, som ni säkert märker, och jag börjar allt mer fundera på lite bräda nästa helg. Fick åtminstone tag på mr.c idag även om det inte gav så jättemycket.

Idag påbörjar även Anna sin tripp till Umeå, vilket betyder att jag kan åka och hälsa på henne och åka bräda med henne sedan ^^


"Can't help myself from hurting you, when it's hurting me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0