-

Händer inte så mycket....
Hardcore-jobb förra veckan (personen som beställde i baren jobbar inte på cider längre så no worries) och blir ungefär likadant denna veckan. Ska egentligen vara ledig fredag men men. Vad gör man inte.

Red islandshäst, sminkkurs och åkte och badade förra veckan efter jobbet på dagarna. Väldigt fint tycker jag allt. Sov i torsdags trots kanonvädret men vad göra. Räknade till ca 44 vakna timmar i fredagskväll/natt när jag gick och lade mig. Lite hökörning i stekhettan i lördags och sedan kalajs och bus hos Sara på kvällen. Mycket lyckat även om det kändes lite opepp innan.

Så ja. Har väl officiellt gått från "inget liv, jag har inget att göra" till "inget liv, jag bara jobbar" ....


Ke$ha - Dancing with tears in my eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0