Work and play are never okey II

Vad jag trodde skulle bli en slappdag med studentfirande ändrades helt plötsligt till att jag var tvungen att dra mig upp ur sängen i ottan för att jobba, sedan studentfirande OCH sedan jobb igen, på Grand, i baren, för alla jävla studenter.

Drar iväg till Borås ikväll igen, men för att befinna mig på andra sidan baren. Vet inte riktigt hur jag ska orka, men det ger väl sig. Tror det kan bli skoj! Lyckades "försova" mig idag när jag vaknade kl 13, men det löste ju sig så fint så!

Nu väntar jag bara på att min mage och mitt huvud ska rehaba sig lite. (Bara tanken på att jag ska jobba på måndagmorgon igen får mig att må ytterligare lite sämre....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0