-

Tänker återigen nämna hur lite jag tycker om kollektivtrafiken i den här stan. (Nästan säker på att jag redan har nämnt det för något annat vore konstigt.)

Tänkte fixa med mina vaccinationssprutor idag(slog mig som en tegelsten i skallen igårkväll att det nog borde vara dags för dem nu och ja,  på dagen när jag kollade efter) som jag ska ta på andra sidan stan. Jag tror jag har ett hum om vilken buss jag kan åka, det jag däremot inte vet är vilka hållplatser bussen stannar på.

Så även om jag kommer på en buss som åker åt rätt håll innebär inte det att den stannar där jag vill. Det står inte heller någonstans vilka hållplatser den kan tänkas stanna på, för på alla tidtabeller så är det bara ett par tre  stycken som står med. (Min hållplats härutanför tex, står inte med på någon av linjerna som åker förbi)

Jävla bussar, jag vill ha min bil!

(I övrigt har jag ett så tråkigt liv att det inte ens är värt att nämna)

Party at a rich dude's house - Ke$ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0